hlavní okno

Komentář mohou vložit pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Ke stripu je 25 komentářů:

SCALEX [26.03.2005 18:39:37]:
SPACEBOY: to je pravda... když napadne těžší sníh (žádný prašan, který by se pod dopadajícími kapkami rozlétal do stran), je to velmi kreativní prostředí. To je pravda, to jsem nevychytal. Hned příští zimu to vyzkouším.

S tou deskou - ano, to není ono, prostě jen žlutá klouzačka, nic víc.

SPACEBOY [26.03.2005 18:18:37]:
SCALEX [25.03.2005 12:26:30]: Močení v zimě je naopak skvělé, můžeš vykreslit nějaký pěkný romantický obrázek -- někteří by jistě zvládli i nějaký pěkný komiks. Hrob by ovšem neměl mít zametenou desku, to kazí celkový dojem.

SCALEX [25.03.2005 17:19:09]:
Jakto že to nikam nevede? Vede to k nejvyššímu počtu komentářů, jaký kdy u nějakého stripu byl.

Vyjadřovat svůj názor v komentářích samozřejmě můžeš a nikdo ti v tom nebrání, stejně jako já můžu v komentářích vyjadřovat svůj a nikdo mi v tom nebrání.

Tenhle comix JE O VOZÍČKÁŘÍCH, i kdyby ses na hlavu postavil, ušima odstrkoval a nosem ukazoval směr jízdy. Že to v něm nejsi schopen rozeznat a upnul ses na aktéry (resp. na jedince, o nichž aktéři mluví), to už je tvůj problém. Možná by ses měl naučit číst mezi řádky - a když uvidíš les, všimni si, že je složený z jednotlivých stromů.

Ad močení - že je to můj nápad, to jsem nikde ani slůvkem nepopřel. Čteš si ty komentáře po mně a po sobě vůbec?

Já si myslím, že močit na hroby je príma. Třeba můj soused nebožtík Ota, se kterým jsme chodili na pivo a který se zabil pádem z kola (střízlivý) kdysi prohlásil, že až umře, mám mu chodit polévat hrob pivem, aby mu to na onom světě nechybělo. A tak to dělám, akorát to pivo, než mu ho vyliju na hrob, nejdřív protáhnu skrz svoje ledviny.

Proč ti močení ve dne připadá horší než močení v noci? Naopak, kdo močí na hroby ve dne, na tom je vidět, že má rovnou a upřímnou povahu. Nepotřebuje se někam plížit pod rouškou tmy, zbaběle ucmrndnout kapičku, ustrašeně se rozhlížet, jestli ho někdo nevidí a pak metelit domů. Močí hrdě, s hlavou vztyčenou, močí ušlechtile až aristokraticky.

SCALEX [25.03.2005 12:26:30]:
Samozřejmě, že je co si užívat. Tenhle server má slušnou návštěvnost a příjmy z reklamy má zhruba na třetinové úrovni Seznamu. A to nepočítám, co Spaceboyovi šoupnul Petr Novotný bokem za to, abychom přestali vyrábět comixy, v nichž působí hloupě a abychom si dělali legraci i z jiných slavných českých moderátorů.

Chápeš, že celkový skóro můžu mít taky 250 : 6 (žlutý / černý) = že všichni, kterým se strip líbil, taky nehlasovali? Já si pro sebe říkám, že 7 žlutých proti dvěma černým je slušný poměr a že je takový poměr i mezi nehlasujícími a je mi úplně jedno, jestli je to opravdu tak, protože tvoje čísla jsou taky vycucaná ze slepého střeva.

Je mi jedno, kolik lidí mne má na tomhle serveru v oblibě nebo neoblibě, soudě podle celkového hodnocení a komentářů je vás negativních zanedbatelná menšina a ti, co se neozývají - inu, ať si svůj názor nechají pro sebe. Když ho nechtějí vyjádřit, já ho z nich páčit nebudu. A rozhodně jsem velmi dalek toho, abych nepřihlášeného anonyma považoval za jejich mluvčího. Ať jsou tvé komentáře sebedelší a ohánějí se čím jen chtějí, pořád je to pro mne názor jednoho jediného člověka. Nic víc.

Nadšeně souhlasím s tvým tvrzením, že s některými lidmi se musí trochu zatřást, aby se probrali. Přesně o to se ve svých comixech snažím. Třeba sáhnout lidem na jejich oblíbeného božského nedotknutelného moderátora.

V zimě na hroby močit nechodím. Země je promrzlá a moč by vytvořila jen žlutou klouzačku. A vůbec by se neprosákla tam, kam má. Mimochodem, proč "po nocích"? Osobní zkušenost? Já v noci spím (nebo tvořím comixy). Čůrat umím i ve dne, heč!

SCALEX [24.03.2005 11:10:24]:
Až se mé špatné stripy budou černat jedním černým ksichtem vedle druhého, PAK to pro mne bude důvod k zamyšlení. 2 smajloše černoši a jeden permanentně kritizující HOST beze smyslu pro humor, to je moc slabý výsledek na to, jak ve svých komentářích běsníš, hromuješ a spíláš.

A teď mne omluv, jdu se probírat svými nejžlutějšími comixy a užívat si slávu, popularitu a peníze, co z nich mám.

SCALEX [24.03.2005 10:10:26]:
O hajlování jsi nepsal. Psal jsi o "tom s tou pazourou nahoře". A já nevěděl, jestli myslíš Lenina nebo Jana Pavla, tak jsem si vybral toho, který má blíž k vozíčkářům.

Samotnýmu by mi smutně nebylo - vždyť bych měl kolem sebe všechny ty kamarádíčky podkuřovače, co mi tu dávají žluté smajly k trapným a ubohým stripům, ne?

Ta bába (žádná stará paní, bába) mi na nohu šlápla. Nauč se číst. Kdyby mi na ni vjela, tak napíšu "vjela".

SCALEX [23.03.2005 13:50:32]:
Ano, mám velmi blízko k tomu, co má tu pazouru nahoře. Předpokládám, že myslíš obrázek "Jan Pavel II. 1".

Ještě jsem zapomněl napsat, že eutanázii si samozřejmě zaslouží i ubožáci, kterým se nelíbí mé komentáře. A pak ještě ta bába, co mi dneska v sámošce šlápla na nohu.

SCALEX [23.03.2005 10:09:12]:
Fráze "comix není ultravtipný" neznamená, že "comix není nejpovedenější". Navíc, jak je patrné z mého posledního příspěvku, jsem situaci přehodnotil a došel k závěru, že ten comix ultravtipný je a pokud se někomu nelíbí, je to nesvéprávný debil, zasluhující si okamžitou eutanázii, aby již více nanarušoval již tak slabý genofond lidstva.

SMARTUS [22.03.2005 11:00:35]:
Tyhle komentare si budu muset booknout, abych na ne nezapomnel :)

SCALEX [21.03.2005 12:27:21]:
Když se podívám dolů, nikde nevidím, že bych přiznával, že ten comix není nejpovedenější. A když se nad tím zamyslím, myslím si, že tento comix je můj nejpovedenější. Je to bezesporu to úplně nejvtipnější, co jsem kdy vymyslel (tedy hned po stripu s tříletou neteří a Petrem Novotným).

Nadále se těším na nějaký tvůj POVEDENÝ strip.

SCALEX [17.03.2005 23:21:22]:
"prostě typický žvanil, který nic než žvanit neumí..." atd. - neni to náhodou to PODLE SEBE SOUDIM TEBE?

Opakuji výzvu, kritizuješ na tomhle serveru jeden strip za druhým. Umíš předložit něco dobrého sám za sebe, nebo jsi jen užvaněný slintálek a la permanentně nasraný důchodce, který umí jen psát, jak je něco ubohé a trapné, ale sám na nic lepšího nemá?

SCALEX [17.03.2005 23:19:08]:
Ty jsi fakt truhlík na entou.
Proč myslíš, že jsem v tom stripu použil právě Marka Ebena? Proč jsem nepoužil třeba Honzu Kašpara nebo Honzu Potměšila? Nebo proč jsem ten strip neudělal s anonymním vozíčkářem? Protože by to nebylo vtipné (nechme stranou to, že tobě to nepřipadá vtipné ani s Ebenem, ty jsi exot). Protože tenhle vtip má hned dvě roviny (pro tebe již příliš komplikované). Jedna rovina je slovní hříčka s nepochopením, kdy je slovo "zahnula" možné chápat jak ve smyslu nevěry, tak ve smyslu změny směru jízdy. Druhá rovina si pohrává s překvapením a vysloveně je postavená na tom, že je to právě Eben. Protože Eben je většinou Čechů (mne nevyjímaje) považován za určitý prototyp velmi slušného, kultivovaného, morálního člověka a jeho manželství (jakkoli není jednoduché) je stabilní, pevné a bez skandálů. Právě proto je ideální ingrediencí stripu, kdy čtenáře hned v prvním obrázku šokuje tím, že by v manželství Marka a Markéty mělo být něco v nepořádku, což je prostě absurdní představa (tak absurdní, jako představa, že HOST pochopí vtip). Proto se postava na druhém obrázku tak diví. Na třetím obrázku vychází najevo, že prostoduchá blondýnka si to slovo "zahnula" vyložila jinak. Takže manželství Marka a Markéty je zcela v pořádku.

Blahopřeji, po mé velmi hloupé exnadřízené jsi teprve druhý člověk v mém životě, kterému jsem musel vysvětlovat vtip.

SCALEX [17.03.2005 17:08:09]:
BTW, proč bych jim to posílal k vyjádření? Já v tom problém nevidím. Pokud ho tam vidíš ty a máš v sobě tu správnou úroveň bonzáctví (z tvého oblíbeného oslovení "soudruhu" usuzuji, že asi ano), máš mé svolení jim to poslat. Marek Eben je (narozdíl od tebe) člověk na úrovni a se smyslem pro humor. Rád se spolu s ním zasměju nad lidmi, jako jsi ty.

SCALEX [17.03.2005 17:03:40]:
Ano... "Co bych se snažil"... prostě typický žvanil, který nic než žvanit neumí. A když ho někdo vyzve k činu, tak se rozežvaní desetkrát tolik, jen aby nemusel předvést, že umí kulový.

Reye používat nepotřebuju, rasistický vtipy mne moc neberou, já radši stripy, kde se przněj tříletý děti, jedí domací mazlíčci a pomlouvají tzv. celebrity.

Močení na hroby těch, kterým se mé stripy nelíbí, beru zpět. Půjdu pomočit jen ten tvůj. A možná ani nebudu čekat, až budeš mrtvej.

SPACEBOY [17.03.2005 13:23:18]:
Tomuto druhu humoru se říká kontroverzní právě proto, že někomu připadá TRAPNEJ a UBOHEJ a jinému ne.

SCALEX [17.03.2005 12:45:04]:
Ještě jedna drobnost - ještě pořád jsi nám nepředvedl, jak se mají dělat správné stripy. Máš jen plnou hubu hospodských keců. Zmůžeš se na něco jiného, nebo jsi jen tupý žvanil, dědek, co sedí v hospodě pod televizí a kritizuje všechno, co mu tam Rey Koranteng ukáže?

SCALEX [17.03.2005 12:43:47]:
Ono je pro obecné pochopení takovéhoto vtipu (což se netýká tebe, ty vtipy zásadně nechápeš) potřeba vyjádřit vozíčkářství nějakou zkratkou. Kdyby tu byl obrázek vozíčkáře, použiju ten. Když tu není, musím použít nějakého vozíčkáře, který je známý. To je tvůj problém, žes to nevydejchal, Markéta s Markem by to IMHO vydejchali bez problémů.

Na hroby svých rodinných příslušníků močit nemohu, maximálně mohu pomočit rozptylovou loučku. Jenže na močení na mé odešlé rodinné příslušníky nemám potřebu - oni smysl pro humor měli. Narozdíl od tebe.

Budu nadále dělat takovéhle stripy a rozhodně mne neodradí to, že se tomu nějakej BLB nezasměje.

SCALEX [16.03.2005 23:06:36]:
Kecám. Na Paraple jsem posílal jen dva roky, teď poslední rok posílám na Bariéry.

SCALEX [16.03.2005 23:01:14]:
Má-li být humor svobodný, NESMÍ brát ohledy. Kdo v mém stripu vidí zesměšňování vozíčkářů a jejich složité situace, ten absolutně nepochopil, která bije.

Neexistuje žádný rozumný důvod, proč si nedělat z vozíčkářů stejné vtipy jako z nevozíčkářů.

Až nějakého vozíčkáře shodím s vozejkem ze schodů, nepomůžu mu, když mu něco upadne, nebo přestanu posílat na konto Paraple pajdu měsíčně, jak už to dělám tři roky, pak to bude důvod, abych se nad sebou zamýšlel nebo si měl nafackovat.

Tím samozřejmě neříkám, že je ten strip ultravtipný a že kdo mu dá černocha, že je blbej. To vůbec ne, samozřejmě, že ten strip někoho nemusí vůbec oslovit nebo se nemusí vůbec líbit. Ale rozlišujte strip a autora. Jsou to dvě různé věci.

SMARTUS [16.03.2005 18:36:50]:
I lide s postizenim si ze sebe umi delat legraci (aspon nekteri). Mne to sice vtipne neprijde, ale nos nad tim ohrnovat nebudu...
A mam jednu dobrou storku, kterou prilepim sem: Potkali se dva slepi, chvili kecaji a kdyz se louci, tak jeden rika druhemu: To jsem rad, ze jsem te zase videl!

SPACEBOY [16.03.2005 16:57:32]:
Tomuhle druhu humoru se říká kontroverzní. A myslím, že se mu tak neříká jen tak ze srandy. Je to na hraně, je to hodně ostrý, pro někoho už je to za hranicí, pro někoho ještě ne... To záleží na jednom každém. A nemyslím, že automaticky platí, že někdo je "lepší" / "horší" než ten druhý, protože mu takové vtipy přijdou / nepřijdou vtipné.
Svůj názor vyjádřete smajlíkem (proto tu jsou) a / nebo komentářem (proto tu jsou), ale prosil bych nepoužívat v komentářích zbytečně silná slova.
Děkuji.

SCALEX [16.03.2005 16:24:20]:
(BTW ten strip byl založen na slovní hříčce, kterou mi řekl jeden vozíčkář - vozíčkáři totiž mají pro vozíčkářský humor pochopení)

SCALEX [16.03.2005 16:23:25]:
Jste rigidní zapšklí páprdové a až umřete, přijdu vám pomočit hrob.

NAMORG [16.03.2005 16:06:01]:
Chtěl jsem napsat, co to je za mozek, že mu tohle přijde vtipné a ještě to zveřejní. Pak jsem si řek, že je vlastně dost zřejmé, co je to za mozek. A teď si říkám, že nestojí ani za tu námahu napsat komentář. Ani pozastavit se. Leda bodovat černejma...

SCALEX [16.03.2005 15:44:54]:
Radši vysvětlení pro ty návštěvníky, kteří neholdují bulváru a nesledují životy našich celebrit - Ebenova žena Markéta je vozíčkářka.

zpět na strip