hlavní okno

Komentář mohou vložit pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Ke stripu je 14 komentářů:

SPACEBOY [27.08.2008 12:11:00]:
LORDEST: Tvoje korektní, věcná a osobních útoků prostá reakce bohužel přináší více otázek než odpovědí.
"Nevinných gruzinců, kteří doplatili na agresi ruské federace je mnohem víc"? Máš to spočítaný? Jakých tak hrozných provokací se Osetinci dopustili, že bylo nutné střílet do rezidenčních čtvrtí z děl a raketometů? Je v pořádku odpovědět na provokaci jednoho Osetince zabitím 1600 jiných? Odkud vůbec víš o těch "provokacích"? Kdy ty "provokace" začaly? V roce 2008? V roce 1992? Byly jednostranné? Pokud ano, co tedy dělaly ty peacekeeping sbory složené z Rusů, Osetinců a Gruzínců, které tam rozmístilo OSN?
Co bylo bombardováno v Gruzínském vnitrozemí? Ostřelovali Rusové se začátkem olympiády nic netušící civilní čtvrti Tbilisi?
Že si VK nevidí do huby vím už dlouho, rozhodně déle než od nějakého předvolebního projevu. Ale to nemá s Gruzií, Ruskem, Osetií ani Abcházií nic společného.

SPACEBOY [21.08.2008 23:37:55]:
Nojo, jak z Mladý Fronty. Poslalo OSN do Čečny modrý helmy? Neposlalo. (I když osobně si myslím, že mělo poslat, ale to sem nepatří.) Poslalo je do Iráku? Do Afghánistánu? Co dělali v Kosovu? Jedna nespravedlnost neospravedlňuje druhou. A už vůbec NIC neospravedlňuje vraždu 1600 civilů v Cchinvali (pro úplnost dodávám, že ani v Grozném, ani v Bagdádu, ani v Sadr-city, ani v Lógaru ani nikde jinde).
Nebo si, BEDRICHu, myslíš, že začít střílet na rezidenční čtvrti je v pořádku? (jestli jo, tak se neostýchej a napiš to)

BEDRICH [21.08.2008 23:00:14]:
Když vyhlásila Čečna nezávislost, tak Rusko odpovědělo cílenou genocidou čečenského národa, která trvá už víc jak deset let (za tu dobu byl několikrát vybombardovaný Groznyj a mnoho dalších měst a obcí). Na druhou stranu "nezávislost" Jižní Osetie a Abcházie velmi podporuje a běda tomu, kdo by jakkoli zasáhl proti právu národa na sebeurčení. Ten konflikt nezačal 8. 8.

SPACEBOY [21.08.2008 22:29:30]:
LORDEST: Takže když někdo začne střílet na civilisty (a 1.600 jich zabije) ve "vlastní" zemi, je to v pořádku? A když někdo začne střílet na jednotky, které na to místo poslalo OSN, je to v pořádku? Problém nastává teprv tehdy, když někdo jiný klepne útočníka přes prsty a rozbije mu armádu? Pokud zprávy nelžou, Rusko se po týdnu vojenských operací stahuje (na rozdíl třeba od nás v Afghánistánu nebo US v Iráku), takže k žádné okupaci nedochází. Tím spíš nedochází k narušení územní celistvosti, pokud vím, Rusko si území Gruzie nepřipojuje, ani nevznáší žádný takový požadavek.
V roce 1968 byly Německo, Maďarsko, Polsko, Bulharsko a hlavně Sovětský svaz jednoznačnými agresory. Co s tím teď uděláme? Vyhlásíme Polsku válku? Sedneme se Slotou na tanky a dojedeme do Budapešti? Srovnáme se zemí Sofii a Drážďany? V roce 2008 (v den zahájení Olympiády) byla agresorem jednoznačně Gruzie, jejíž vojska (s pomocí zbraní, které jim dodal Klaus, Zeman, Paroubek a Topolánek) začala vraždit civilní obyvatele. Co s tím uděláme? Budeme ji v tom podporovat? Půjdeš si taky zastřelit nějakého Osetince, jehož hlavním zločinem je, že není Gruzínec?

BEDRICH [21.08.2008 11:16:02]:
CTOKOKOTOB [20.08.2008 22:33:27]: Ad Rusko 2008 - a tomu, kdo je pro, se říká "našista". :-)

SPACEBOY [21.08.2008 09:10:03]:
LORDEST: Je úplně jedno jestli zemi bombarduješ nebo ne?
Zajímavá teorie. A teď mě omluv, mám nějakou práci poblíž Parlamentu. Kdyby mě chytili, řeknu, žes mi to vysvětlil.

CTOKOKOTOB [20.08.2008 22:33:27]:
Pravda, je tu drobný rozdíl
Německo 1938 byl fašistický stát, kde se každému, kdo se ozval proti, říkalo žid.
Rusko 2008 je fašistický stát, kde se každému, kdo se ozve proti, říká fašista.

BEDRICH [20.08.2008 19:25:56]:
a vůbec... politický debaty se maj vést u piva.

SPACEBOY [20.08.2008 09:38:44]:
Čeče, ani ty Sudety jsme AFAIK nebombardovali. A tu bratrskou pomoc utlačovaným německým soukmenovcům poskytla Británie, Francie a Itálie, pokud si dobře vzpomínám.

BEDRICH [20.08.2008 09:31:43]:
Jo, to je mnohem výstižnější. I když někomu by zase třeba mohlo vadit srovnání Rudé... ehm Ruské armády s Wehrmachtem. :-)

CTOKOKOTOB [20.08.2008 08:17:15]:
Předseda má pravdu (SPACEBOY).
Myslím, že akce Sovět... ehm, Ruské federace v Gruzii spíš než s maďarským 56 a československým 68 snese srovnání s německou politikou ohledně Sudet ve 30tých. Bratrská pomoc utlačovaným soukmenovcům.
Ale ta je tam, byť nepřímo, zmíněna taky, takže :-) ťák, i když smutný.

SPACEBOY [20.08.2008 07:39:42]:
Hm, chlapci, to mi zní jak citáty z Mladé fronty, deníku ÚV SSM. Akorát místo USA tam máte Rusko. Z takové ideologické uvědomělosti je mi zle už tak aspoň čtvrt století.
Pamatujte: Lhali nám včera, lžou nám iDNES.cz

BEDRICH [19.08.2008 20:46:33]:
tehdy jako teď to byla koloniální politika Moskvy.

SPACEBOY [19.08.2008 13:57:53]:
Pokud si vzpomínám, Československo v roce 1968 nebombardovalo civilisty. Srovnávat válku na Kavkaze s invazemi v roce 1956 nebo 1968 je urážka všech jejich (našich i maďarských) obětí.

zpět na strip